Πίστωση ποσού 69.000 ευρώ από ασφαλιστική εταιρεία

Έλληνας καταναλωτής είχε συνάψει, το 2010, σύμβαση ασφαλιστικής και νοσοκομειακής κάλυψης με ασφαλιστική εταιρία που εδρεύει στη Μεγάλη Βρετανία. Το 2016, μετά από τραυματισμό που προκλήθηκε από πτώση, ο καταναλωτής εμφάνισε προβλήματα υγείας και εισήχθη σε ιδιωτικό νοσοκομείο στην Ελλάδα για θεραπεία αποκατάστασης σπασμένου μπράτσου και χειρουργική αποσυμπίεση σπονδυλικής στήλης. Η θεραπεία ολοκληρώθηκε με επιτυχία και ο καταναλωτής εξήλθε από το νοσοκομείο τον Ιούνιο του 2016. Κατά την έξοδό του ενημέρωσε την ασφαλιστική εταιρία του ότι η ανωτέρω θεραπεία τιμολογήθηκε με το ποσό των 69.000 ευρώ περίπου και ζήτησε να πληρωθεί το τιμολόγιο από αυτήν. Η ασφαλιστική εταιρία αρνήθηκε, επικαλούμενη όρο της ασφαλιστικής σύμβασης σύμφωνα με τον οποίο από την κάλυψη εξαιρούνται οι κάθε είδους παθήσεις της μέσης.

Μετά από πολύμηνη ταλαιπωρία, ο ηλικιωμένος καταναλωτής ζήτησε τη βοήθεια και διαμεσολάβηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας, το οποίο προέβαλε το επιχείρημα ότι τα αποκατασταθέντα προβλήματα υγείας ήταν αποτέλεσμα τραυματισμού σε ατύχημα (πτώση) και, κατά συνέπεια, δεν εμπίπτουν στην εξαίρεση και θα έπρεπε να καλυφθούν. Ύστερα από συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή και τον Financial Ombudsman της Μεγάλης Βρετανίας, η ασφαλιστική εταιρία αποδέχθηκε την καταβολή ποσού 69.000 ευρώ για την κάλυψη της νοσηλείας του καταναλωτή, και μάλιστα με τόκο 8% από τη γέννηση της σχετικής αξίωσης, καθώς και αποζημίωση 100 λιρών ως κίνησης καλής θέλησης για την εν γένει ταλαιπωρία του.

Read More

Online shop

Two consumers from Spain and Poland made online purchases with a total value of 376.34 euros and 567 euros, respectively, from a Greek store selling clothes,

Annual Report for 2023 of the European Consumer Centres Network

The Annual Report for 2023 of the European Consumer Centres Network has been published